Säsongen 2018

Nu har vi äntligen ett besked inför kommande säsong. Vi ber om ursäkt att det dröjt så länge med informationen, men det har berott på olika orsaker.

Det kommer dessvärre inte att bli nåt spel på Byvallen i år, då vi inte kunnat ensats om ett arrendeavtal med banägarna.

Vår hemmabana kommer istället bli Hede-Vemdalens GK.

HVGK har ett gett oss ett generöst avtal vilket innebär att man fortfarande kan vara medlem i Svegs GK.

För att spela på HVGK gäller samma förutsättningar som ifjol, d v s man betalar 2480 för fullt medlemsskap, 580 för distansmedlemsskap i Svegs GK.

Observera att som fullvärdig medlem spelar man 9 hål. Vill man spela 18 hål, så lägger man till 50kr per runda.

Efter 20 rundor spelar man fritt året ut. Efter årsskiftet kommer befintliga medlemmar att föras över till HVGK.

För inbetalning av medlemsavgift:
Gör din överförning till Svegs GK Bankgiro: 5778-5784 Uppge Golf-id, Namn och kontaktuppgifter

Eller Swisha ditt medlemskap till Svegs GK Swishnr. 123 580 80 27 Uppge Golf-id, Namn och kontaktuppgifter.

Efter du betalat skicka gärna ett mail till oss på kansliet så kan vi hantera ditt medlemskap snabbare. info@svegsgk.se

Vi tackar HVGK och hoppas vi ses i Hede i sommar.
M v h

Läs också denna förtydligande